Work

Marketinger Showtime: Vyberáme 10 webstránok, ktoré sme vytvorili v roku 2018

Ján Černej
08. 01. 2019
21591 pozretí
Work
Ján Černej
21591 pozretí
08. 01. 2019

Marketinger Showtime: Vyberáme 10 webstránok, ktoré sme vytvorili v roku 2018

„Pri online prezentácii vašej spoločnosti sú kľúčovými faktormi prvý dojem, rýchlosť a informačná architektúra vašej webstránky,“ poučujú tvorcovia webstránok. Áno, je to tak. My však považujeme za najdôležitejšie pretaviť koncept značky každého klienta do funkčnej a vizuálne príťažlivej prezentácie. V minulom roku sme vytvorili množstvo webov a v tomto krátkom článku vyberáme hneď niekoľko z nich.

Be able to change, be ableneo

Firma ableneo vznikla osamostatnením sa dcérskej zahraničnej spoločnosti na slovenskom trhu. Výziev v tomto projekte bolo hneď niekoľko. Vysoké nároky vedenia spoločnosti, komplexný dizajn manuál značky a skutočne rozsiahle množstvo informácií, ktoré bolo potrebné odkomunikovať. Challenge accepted.

www.ableneo.com

Go Bigname or go home

Vytvoriť webstránku pre najlepších tvorcov značkových identít na Slovensku je zadanie, po akom sme dlho túžili. Túto dizajnovú lahôdku pre štúdio Go Bigname sme si preto nemohli nechať ujsť. Precíznosť a zmysel pre detail je to, na čom tejto partičke záleží, a my sme radi, že nám prejavili svoju dôveru.

BigName Marketinger

www.gobigname.com

YesElf

Pojem onboarding je v strednej európe menej známym svetovým fenoménom a úlohou spoločnosti YesElf je zmeniť to. Z pôvodnej jednostránkovej microsite sme pomohli klientovi vytvoriť rozsiahlu webstránku, ktorej štruktúru by v počiatočnej fáze projektu zrejme nechcel vidieť žiadny dizajnér. Vitajte na palube.

Yeself Marketinger

www.yeself.com

Wondericon ON

Špičkový event management, to sú skúsenosti, kreativita, stratégia, bezpečnosť, to je Wondericon. Spoločnosť donedávna známa pod názvom PromoLand už vyše 15 rokov organizuje tie najväčšie a najprémiovejšie eventy. Málokto by sa odvážil po takejto dobe urobiť takú výraznú zmenu a krok vpred. Je pre nás česť, že môžeme byť pri tom.

Wondericon Marketinger

www.wondericon.com

Notus

Vytvoriť ultraweb, to nie je žiadna sranda. Z nenápadnej výrobnej firmy vo Vrábľoch sa postupom času stáva medzinárodná spoločnosť, ktorá potrebuje online prezentáciu na úrovni. S produktom, ktorý je nielen špičkový, ale má tiež nadčasový dizajn, je radosť pracovať.

Notus Marketinger

www.notus.sk

 

Premium Portugal

Krajina, v ktorej sa na Web Summite každoročne schádzajú desaťtisíce fanúšikov digitálneho sveta, je známa predovšetkým svojimi výnimočnými vínami. A dizajn tejto webstránky ich výnimočnosť len podškrtáva. Saúde.

www.premiumportugal.eu

Welcome to Chernobyl

Pevné nervy a nasadiť plynové masky! Prechádzame developerským Mordorom. Chceli sme odmietnuť, no nešlo to. Koľkokrát za život dostanete šancu robiť pre cestovku, ktorá vás vezme na takéto miesto? Naši programátori počas nocí strávených na tomto projekte schytali poriadnu dávku žiarenia. Výsledok však stojí za to.

Chernobyl Marketinger

www.chernobylwel.com

POWERLOGY

Z projektov, pri ktorých klientovi naozaj záleží na výsledku a každé stretnutie je obojstranná výzva, máme najväčšiu radosť. Dušan a jeho tím nám dali poriadne zabrať. Drive, dôraz na najmenšie detaily a výnimočnosť značky Powerlogy predurčovali tento projekt k úspechu už od prvého stretnutia. Funkčné potraviny, funkčný dizajn a fungujúca spolupráca. Ďakujeme.

Powerlogy Marketinger

www.powerlogy.com

Wachumba

Čo prosím? Wachumba! Detská cestovná kancelária. Pri podpise tohto projektu sme ešte netušili, že nás čaká najdlhšia tvorba UX dizajnu v histórii Marketingeru. Komplikovaná štruktúra webstránky, tony obsahu a náročný dizajn manuál boli našimi kamošmi niekoľko dlhých mesiacov. Teraz už budú mať radosť nielen deti, ale aj ich rodičia a učitelia.

Wachumba Marketinger

www.wachumba.eu

Lindeni je in

Lindeni je projekt ako z veľkej knižky. Transparentné zadanie, komunikácia medzi troma rôznymi dodávateľmi na výbornej úrovni, ukážkovo spracované wireframes. Našim dizajnérom viac netreba. Do týždňa sme boli u nás hotoví a nová webstránka na seba nenechala dlho čakať.

Lindeni Marketinger

www.lindeni.sk


Rád by som sa v závere chcel poďakovať za všetky príležitosti, ktoré nám naši klienti poskytli a v neposlednom rade aj za ich spätnú väzbu a trpezlivosť. Ak chcete vedieť viac o tom, akým spôsobom pristupujeme k tvorbe napríklad aj takýchto webstránok, určite vám odporúčam prečítať si článok od môjho kolegu Miša, ktorý skvele vystihol všetky postupy a úskalia tejto náročnej práce. Verím, že rok 2019 nás znova posunie o pár krokov vpred.

Ján Černej

Ak sa ma spýtate, aké jedlo mám najradšej, odpoviem, že všetko. Srdcom introvert, no stále rád obklopený inšpiratívnymi ľuďmi, podnetným prostredím a zážitkami. Mojím najlepším kamošom je ticho, no hudba mi hrá od rána do večera. Niekedy si môžete myslieť, že vás nevnímam, no v skutočnosti rozmýšľam nad tým, čo, ako a prečo ste práve povedali. Mám strach z výšok, ale láka ma horolezectvo a obloha. Komplikovanejšie to už nejde. Ozaj, som Marketinger.

Mohlo by vás zaujímať