Magazín digitálnej agentúry Marketinger, ktorý má ambíciu byť prestížny ako New York Times. Ibaže by na to nebol čas.
Obľúbený spôsob, ako sa vyhovoriť z nedosiahnutia vytúženého cieľa, je zhadzovanie na okolie. Lenže cieľ sme si zadali my sami.
Archetypy v marketingu: Vytvorte silnú značku pomocou nadčasových príbehov
Čo sme sa naučili počas karantény 2020
Ako sa e-mailing a automatizácia stali jednými z najsilnejších marketingových kanálov Powerlogy
Vata, klišé, trpný rod. Čo odlišuje kvalitného copywritera od amatéra?
Od kognitívnej revolúcie až po skvele organizované tímy
Tento článok venujem všetkým šimpanzom a šimpanziciam, ktorí majú čo dočinenia s vedením organizácie.
V tomto článku sa spolu pozrieme na to, ako z dlhodobého hľadiska plánovať projekty a dodržiavať deadliny každého z nich.
Počas karantény sme urobili najťažšie manažérske rozhodnutie. Som rád, že sa ukazuje, že išlo o jedno z najlepších.
Psychológovia hovoria, že cítiť zmätok, neistotu a strach je v poriadku. Problémom je, keď nás tieto pocity začnú ovládať.
Máte viac času? Vzdelávajte sa online. Zlepšiť sa môžete vo Facebook reklamách, programovaní či webdizajne.
Firemnú kultúru u nás tvoria všetci ľudia v tíme, a preto si dávame extra záležať na tom, koho si k sebe pustíme.
Znie to pre mňa neuveriteľne, no ubehlo už vyše päť rokov od momentu, od ktorého ma odhováralo celé okolie. A predsa sme tu.
Po náročnom roku vám opäť prinášame skrolovačku našich prác.
Tento článok rozhodne nie je len ďalším zoznamom projektových nástrojov, aké nájdete na iných webstránkach.
Kedysi sme mali našu firemnú kultúru úplne na háku. To sme však ešte netušili, že nám raz umožní posúvať sa vpred.
Billboardy sú síce fajn, no vedeli ste, že 95 % záujemcov o auto uprednostňuje vyhľadávanie informácií na internete pred návštevou predajne?
Táto webstránka využíva súbory cookies pre vylepšovanie užívateľského rozhrania. Používaním našej webstránky vyjadrujete súhlas s ich používaním.