Magazín digitálnej agentúry Marketinger, ktorý má ambíciu byť prestížny ako New York Times. Ibaže by na to nebol čas.
Obľúbený spôsob, ako sa vyhovoriť z nedosiahnutia vytúženého cieľa, je zhadzovanie na okolie. Lenže cieľ sme si zadali my sami.
Archetypy v marketingu: Vytvorte silnú značku pomocou nadčasových príbehov
Čo sme sa naučili počas karantény 2020
Ako sa e-mailing a automatizácia stali jednými z najsilnejších marketingových kanálov Powerlogy
Vata, klišé, trpný rod. Čo odlišuje kvalitného copywritera od amatéra?
Od kognitívnej revolúcie až po skvele organizované tímy
Namiesto kvantitatívnych ukazovateľov sa zamerajte na kvalitatívne metriky. Len tak zistíte, aký obsah vám fungoval najlepšie.
Ak sa neviete rozhodnúť, či vaše kampane outsourcujete agentúre alebo freelancerovi, tento článok je tu pre vás.
Prečítajte si o CSS metodológiách a nástrojoch, ktoré používame v Marketingeri, a zistite, prečo je BEVM život a SASS láska.
Tento článok venujem všetkým šimpanzom a šimpanziciam, ktorí majú čo dočinenia s vedením organizácie.
Vyklikajte si váš nový WordPress blog krok po kroku. S mojím návodom to zvládnete hravo.
Mnohí predpovedali e-mailu zánik, no aj po takmer 50 rokoch je stále tu. Ako využiť túto stálicu na maximum?
Spoznajte dôvody, prečo milovať dizajn a dizajnérov taktiež. Make design, not art.
V tomto článku sa spolu pozrieme na to, ako z dlhodobého hľadiska plánovať projekty a dodržiavať deadliny každého z nich.
Približne pred 12 963 hodinami som predpovedal, že náš redakčný systém EDI.TOR vylepšíme na verziu 3. A tak sa aj stalo.
Pretrvávajúce značky využívajú silu archetypov. Dokážu totiž preniknúť hlboko do ľudskej mysle.
Existuje pár základných štandardov, ktoré vám pomôžu premeniť čítanie na zážitok.
Táto webstránka využíva súbory cookies pre vylepšovanie užívateľského rozhrania. Používaním našej webstránky vyjadrujete súhlas s ich používaním.