05/2021

Náš jazyk zo slov, z kódov a zo snov

V Marketingeri hovoríme rôznymi jazykmi. Tentoraz však nemáme na mysli slovenčinu či angličtinu. Reč je o jazykoch zo slov a z kódov, s ktorými dokážeme aj tie najšialenejšie myšlienky a vízie pretaviť do digitálnej reality.

Vďaka ich spojeniu už roky tvoríme skvelé veci. A sme za to vďační. Za to spojenie kreatívnych a programátorských hláv, ktoré robí Marketinger tým, čím je.

Čo tým chceme povedať? Predovšetkým to, aký dôležitý je správne vyskladaný tím agentúry. A aké skvelé je mať v práci ľudí, s ktorými viete zrealizovať prakticky čokoľvek, čo vám príde na um. Pre klientov a klientky, pre nás, len tak – pre radosť z tvorivej práce.

Po čase totiž každý príde na to, že jednotlivec toho nikdy nespraví toľko a na takej úrovni, ako to dokáže v spojení s tými správnymi osobami. Preto sme hrdí na to, že Marketinger tvorí tím o vyše 20 šikovných ľudoch. We are proud to be Marketingers.

Práve o jazykoch je aj toto vydanie Free Times. V tom programátorskom sa vám prihovorí Robo, ktorý pokračuje vo svojej sérii článkov s názvom Developer Tools. A je veľmi pravdepodobné, že terajším príspevkom vám ušetrí kopec času a frustrácie na ceste k dokonalému terminálovému zážitku.

Jazyk kódov vyváži Kika, ktorá sa po čase opäť zamyslela nad tým, ako pracujeme s našou vlastnou (slovenskou) rečou. Zabrdla totiž do témy rodovo vyváženého jazyka a podnecuje nás k tomu, aby sme viac premýšľali o tom, aké oslovenia v textoch volíme. A či sme v našom vyjadrovaní skutočne fér voči obom pohlaviam.

Veríme, že si budeme rozumieť