12/2019

Marketinger mix 3P: Programovanie, písanie, prínos

Niektoré veci sú skvelé sami o sebe, niektoré sú o to lepšie, keď sa spoja. Niečo ako keď sa vám podarí namiešať chutný drink. Podobne to cítime aj u nás v agentúre.

Totiž aj keď by väčšina z nás mohla pracovať na vlastnú päsť, vieme, že spoločne dokážeme robiť oveľa väčšie, lepšie a zmysluplnejšie veci. Že kombináciou schopností a hodnôt všetkých nás tvoríme výnimočný celok, ktorý vie a chce byť prínosom nielen pre klientov, ale celkovo – prínosom pre lepší marketing a reklamu na Slovensku.

V tomto duchu sa nesie aj posledné tohtoročné vydanie Free Times. Spájame v ňom sily, ponechávame si pestrosť nám vlastnú a opätovne vám prinášame informácie z rôznych sfér, ktorým sa venujeme. A veríme, že vám tento mix bude chutiť.

V úvode vám náš programátor Robo prinesie ďalšie užitočné tipy v rámci svojej série článkov o developer tools, ktoré vám pri programovaní ušetria kopec času. Tentoraz sa zameria na “inšpektor” v prehliadači Chrome, a verte či nie, pri čítaní sa prinajmenšom budete aj usmievať.

Následne vám náš šikovný kreatívec a copywriter Erik odovzdá to najlepšie z toho, čo si sám zobral z knihy O písaní od Stephena Kinga, aby vaše texty už nikdy viac neboli horor. Jednoznačne povinné čítanie pre všetkých textárov.

No a v závere mesiaca vám naša hlava kreatívneho tímu Kika rozpovie viac o tom, ako sa v začiatkoch svojej kariéry nevedela stotožniť s prácou v reklame, no po rokoch pochopila, že aj práca v tejto sfére vie byť zmysluplná, hodnotná a predovšetkým taká, na ktorú môže byť právom hrdá.

Ak sa teda chcete aj na konci roka niečomu priučiť, prípadne sa dozvedieť viac o projektoch, na ktorých sme v roku 2019 pracovali, určite sledujte našu fanpage. A čo dodať? Azda už len toľko, že týmto naším miešaným Free Times drinkom pripíjame na rok 2019, ktorý máme úspešne za nami, a tiež na nové výzvy, ktoré nás čakajú v roku 2020.

Prajeme vám veľa úspechov a veľkých myšlienok. Na zdravie!