07/2019

Správnym marketingom bližšie k zákazníkom

Mnoho ľudí má pocit, že marketéri sú tí, ktorí otravujú, obťažujú, podvádzajú a klamú reklamou len preto, aby čo najviac zarobili. Či už sebe, svojej firme alebo svojim klientom. A viete čo? Bude na tom niečo pravdy.

Lenže to niečo sa, prirodzene, vzťahuje na ziskovosť. Veď napokon práve zvyšovanie poznateľnosti značiek a ich obratov je našou prácou. Prácou, ktorá nás živí a našťastie aj baví a napĺňa. A viete prečo? Pretože rozhodne neklameme, nepodvádzame a nesnažíme sa otravovať ľuďom život. Naopak, v digitále stále viac využívame naše know-how na to, aby reklama, ktorú podsúvame širšej verejnosti, bola čo najlepšie zacielená a užitočná nielen pre našich klientov, ale predovšetkým pre ich zákazníkov. Pretože tí sa vďaka tomu dostávajú k službám, produktom a akciám, ktoré môžu byť pre nich prínosné a výhodné. Alebo sa dostávajú k značkám, ktoré ich inšpirujú, učia nové veci a tešia. Nazvime to správny marketing.

Niekoľko ukážok takéhoto prístupu k práci nájdete tento mesiac aj v magazíne Free Times. Začítajte sa napríklad do príspevku od našej copywriterky Naty, ktorý vám pomôže zlepšiť články vo vašich blogových sekciách využívaním pútavých príbehov. Ozrejmite si základy UX dizajnu, ktoré pre vás spísal náš UX dizajnér Mišo, a spríjemnite tak ľuďom nakupovanie vo vašom e-shope. A v neposlednom rade skúste i vy využiť personalizovanie kampaní prostredníctvom toolu Exponea, tak ako to robí náš špecialista na automatizáciu Kubo, a vaši odberatelia budú dostávať v newslettroch ponuky na produkty, o ktoré majú reálny záujem, nie iba ďalší zbytočný spam.

Dúfame teda, že aj v júli nájdete v našich článkoch trochu inšpirácie a že časom spoločne zbúrame mýty o tom zlom a otravnom (digitálnom) marketingu, ktorý v konečnom dôsledku môže byť vďaka správnemu prístupu užitočný a dobrý. Prajeme osožné čítanie.