Work

Marketinger Showtime 2019: Máme za sebou rok plný kreativity, dizajnu a komplexných projektov

Ján Černej
14. 01. 2020
17013 pozretí
Work
Ján Černej
17013 pozretí
14. 01. 2020

Marketinger Showtime 2019: Máme za sebou rok plný kreativity, dizajnu a komplexných projektov

Na začiatku roku 2019 ste mali možnosť prečítať si náš článok o vybraných webových referenciách, ku ktorému sme sa rozhodli urobiť pokračovanie. Nebol by to ale Marketinger, keby sme sa nesnažili posunúť naše vedomosti a skills na novú, lepšiu úroveň. A tak, po náročnom roku, po posilnení copywriterského a dizajnérského tímu, vám opäť prinášame skrolovačku našich prác.

Freeland sme zmenili na Contally

B2B spoločnosť, ktorá má jedinečné zameranie, bohatú históriu, a ktorej vedenie má odvahu na zmenu. Zmenu všetkého. V tomto projekte sme sa vyhrali, ale aj vytrápili s namingom, brandingom a vizuálmi od loga cez vizuálnu identitu až po webstránku. Výsledok polročnej práce však funguje výborne, posúďte sami.

projekt contally


Contally: Logotype 1

contally logotype


Contally: Logotype 2

logotype contally


Contally: Logotype 3

brand touchpoints


Contally: Brand touchpoints

contally vizitky


Contally: Vizitka

zapisnik contally


Contally: Zápisník

tricko contally


Contally: Merch

contally


Contally: Outdoor 1

outdoor 2


Contally: Outdoor 2

outdoor 3


Contally: Outdoor 3

outdoor 4


Contally: Outdoor 4

www.contally.com

Kampaň a web pre Habitat for Humanity: Jedným ťahom

Málokedy sa agentúre naskytne príležitosť pracovať na projekte, ktorého morálny rozmer zatieni akékoľvek diskusie o počtoch kliknutí, konverzných pomeroch alebo ziskoch. Výnimočná myšlienka si vyžaduje výnimočné spracovanie.

Sme hrdí na to, že môžeme byť súčasťou osvety o problémoch, ktoré si bežný človek žijúci na Slovensku, často nedokáže ani len predstaviť. Niekedy môžete pomôcť jedným slovom, jediným činom. My sme to urobili jedným ťahom.

jednym tahom kampan


Habitat for Humanity: Kampaňový vizuál 1

jednym tahom


Habitat for Humanity: Kampaňový vizuál 2

kampanovy vizual


Habitat for Humanity: Kampaňový vizuál 3

jednym tahom vizual


Habitat for Humanity: Kampaňový vizuál 4

website


Habitat for Humanity: Website

www.jednymtahom.eu

Web Dustcontrol

Projekty spojené so znečistením ovzdušia nás prenasledujú už tretí rok po sebe, a tak po Chernobylskej rádioaktivite a ultrazvukových čističkách prichádza na rad pomoc pre fabriky a ich zamestnancov.

Jednoduchá myšlienka, ktorej spracovanie do vizuálnej podoby dalo zabrať nielen našim dizajnérom.

dustcontrol


Dustcontrol: Website 1

dustcontrol website


Dustcontrol: Website 2

www.prumysloveodsavani.cz

Finančná zrada

Spoločnosť Wealth Effect Management, to nie sú len špičkoví odborníci vo financiách. V prvom rade im záleží na morálke vo finančnom poradenstve na Slovensku. Vďaka ich iniciatíve a presvedčeniu sa dnes už ktokoľvek môže anonymne pýtať online na otázky z celého spektra finančného trhu. Zadarmo. Zvyčajne netendrujeme, no toto sme chceli robiť my.

showtime


Finančná zrada: Logotype 1

financna zrada


Finančná zrada: Logotype 2

financna zrada logotype


Finančná zrada: Logotype 3

sporoumenie


Finančná zrada: Social media 1

financna zrada - social media


Finančná zrada: Social media 2

brand vizual


Finančná zrada: Brand vizuál 1

brand vizual


Finančná zrada: Brand vizuál 2

kampanovy vizual


Finančná zrada: Kampaňový vizuál 1

financna zrada vizual


Finančná zrada: Kampaňový vizuál 2

www.financnazrada.sk

Vianočná kampaň pre klenotníctvo Valentína

“Čo poviete šperkom na Vianoce, pretrvá na celý život.” Tak znie slogan kampane pre známe bratislavské klenotníctvo. Kampaň zameraná na rôzne cieľové skupiny, oku lahodiace vizuály a citlivo písané texty. Z bohatej ponuky produktov si vybral naozaj každý.

valentina


Klenotníctvo Valentina: Social media 1

klenotnictvo valentina


Klenotníctvo Valentina: Social media 2

valentina social media


Klenotníctvo Valentina: Social media 3

Jesenná kampaň pre Dubaj.sk

Chceli by ste tráviť zimu v upršanom studenom počasí alebo v luxusnom hoteli Atlantis The Palm v Dubaji?

Cestovná kancelária Dubaj.sk už 30 rokov ponúka špičkové hotely a dovolenky aj pre tých najnáročnejších cestovateľov. Z reality do rozprávky môžete vycestovať aj vy, a to už na pár kliknutí.

dubaj


Dubaj.sk: Kampaňový vizuál

atlantis


Dubaj.sk: Outdoor

tisic a jedna noc


Dubaj.sk: Social media 1

v krajine zazrakov


Dubaj.sk: Social media 2

social media dubaj


Dubaj.sk: Social media 3

Letná kampaň pre Fructop: Samozberjablk.sk

„V lete tohto roka by sme chceli predať aspoň 200 ton jabĺk.“ Takto znelo zadanie a zároveň KPI pre jablkový sad v Ostraticiach.

Tento projekt bol doslova prechádzkou jablkovým sadom. Kampaňová microsite priniesla svoje ovocie už v úvodnej fáze samozberu a majitelia sa tak mohli tešiť z vysokej návštevnosti. Za pár týždňov prišiel oznam: “Je vypredané”.

prave slovenske jablka


Fructop: Kampaňový vizuál 1

sladucke zdravucke jablka


Fructop: Kampaňový vizuál 2

jablka do zasoby na zimu


Fructop: Kampaňový vizuál 3

fructop outdoor


Fructop: Outdoor

fructop website


Fructop: Website

www.samozberjablk.sk 

Zapletky.sk: Obsahová stratégia a online magazín pre Mimib.sk

Galatnéria mimib.sk ponúka pletacie a háčkovacie priadze, kruhové ihlice a háčiky na háčkovanie, doplnky k háčkovaným zvieratkám amigurumi, ihlice na… ok dosť, už som z toho popletený. Vytváranie obsahu a stratégie, to nám ide.

V tomto prípade sme šli ešte o kúsok ďalej a okrem názvu a obsahu online magazínu sme navrhli aj merch a darčekové predmety. Potešili sme nielen majiteľov, ale aj lojálne zákazníčky.

zapletky


Mimib: Magazín Zápletky

typografia


Mimib: Typografia 1

strosti mam na haciku


Mimib: Typografia 2

vybavim to rucne zrucne


Mimib: Typografia 3

vsetko co mozem popletiem


Mimib: Typografia 4

merch


Mimib: Merch 1

merch mimib


Mimib: Merch 2

tricko mimib


Mimib: Merch 3

odznak


Mimib: Merch 4

Pokračovanie nabudúce

Ste takmer na konci. Mnoho projektov, na ktorých sme pracovali, ešte nemôžeme zverejniť, no už teraz môžem s určitosťou povedať, že sa je na čo tešiť.

Zameranie na komplexné projekty nás baví stále viac a po rokoch máme konečne v portfóliu aj zopár outdoorov, za čo sme úprimne vďační.

V prvom rade však patrí najväčšia vďaka našim (mojim) Marketingers. Vašu usilovnosť, odhodlanie a profesionalitu môže prekonať len to, akými ste skvelými ľuďmi.

PS: Prajem úspešný a vyduchcený rok 2020.

Ján Černej

Ak sa ma spýtate, aké jedlo mám najradšej, odpoviem, že všetko. Srdcom introvert, no stále rád obklopený inšpiratívnymi ľuďmi, podnetným prostredím a zážitkami. Mojím najlepším kamošom je ticho, no hudba mi hrá od rána do večera. Niekedy si môžete myslieť, že vás nevnímam, no v skutočnosti rozmýšľam nad tým, čo, ako a prečo ste práve povedali. Mám strach z výšok, ale láka ma horolezectvo a obloha. Komplikovanejšie to už nejde. Ozaj, som Marketinger.

Mohlo by vás zaujímať