Magazín digitálnej agentúry Marketinger, ktorý má ambíciu byť prestížny ako New York Times. Ibaže by na to nebol čas.
Profesionálneho copywritera delí od amatéra nielen perfektná znalosť gramatiky.
Archetypy v marketingu: Vytvorte silnú značku pomocou nadčasových príbehov
Čo sme sa naučili počas karantény 2020
Ako sa e-mailing a automatizácia stali jednými z najsilnejších marketingových kanálov Powerlogy
Vata, klišé, trpný rod. Čo odlišuje kvalitného copywritera od amatéra?
Od kognitívnej revolúcie až po skvele organizované tímy
Aj blogové články pre vašich klientov si zaslúžia kvalitu. Prečítajte si o tom, ako sa ju snažím dosiahnuť pri vlastných textoch.
Otázka, ako naštartovať kreatívne myslenie, je častá. A odpoveď na ňu jednoduchšia, ako by ste čakali.
Namiesto úniku treba podať ľuďom pomocnú ruku. Pravidlo „v núdzi spoznáš priateľa“ totiž platí aj v spotrebiteľskom vzťahu.
Aby influencer marketing fungoval, mal by byť postavený na spoločných princípoch, hodnotách a sympatiách influencera a značky.
Mnohí hľadia na ľudí pracujúcich v reklame takpovediac cez prsty. Pritom to môže byť úžasne zmysluplná práca.
Aj keď sa King vo svojej knihe O písaní venoval najmä tomu, ako napísať úspešný román, niektoré rady sú dajú využiť aj v copywritingu.
Správne písanie čísloviek dokáže potrápiť aj skúsených autorov. Nasledujúcim chybám sa však dá ľahko vyhnúť.
Ako sme dosiahli, že na náš magazín pravidelne pribúda obsah od celého nášho tímu? Za všetkým hľadajte systém.
Využite príbehy na to, aby ste sa dotkli cieľovej skupiny a vyvolali v nej pozitívne emócie.
Pozrite si zoznam kreatívnych reklamných prác, ktoré vás v rokoch 2015 až 2019 upútali na našej fanpage najviac.
Ako sa pripraviť na rozhovor a spracovať ho tak, aby ho ľudia čítali? Prečítajte si o radách overených mojím vlastným presvedčením.
Táto webstránka využíva súbory cookies pre vylepšovanie užívateľského rozhrania. Používaním našej webstránky vyjadrujete súhlas s ich používaním.