Magazín digitálnej agentúry Marketinger, ktorý má ambíciu byť prestížny ako New York Times. Ibaže by na to nebol čas.
Ak sa neviete rozhodnúť, či vaše kampane outsourcujete agentúre alebo freelancerovi, tento článok je tu pre vás.
Archetypy v marketingu: Vytvorte silnú značku pomocou nadčasových príbehov
Čo sme sa naučili počas karantény 2020
Ako sa e-mailing a automatizácia stali jednými z najsilnejších marketingových kanálov Powerlogy
Vata, klišé, trpný rod. Čo odlišuje kvalitného copywritera od amatéra?
Od kognitívnej revolúcie až po skvele organizované tímy
Počet bannerových reklám za uplynulých 20 rokov zaznamenal obrovský nárast. Miera prekliknutia, žiaľ, nie.
Čo delí radového laboranta od profesora Facebooku? Budú to roky praxe, pokusy, omyly, kvapka dôvtipu a talentu.
Vedeli ste, že Nákupy Google majú zhruba o 30 % vyššiu mieru konverzie ako textové reklamy? Ukážem vám, ako si ich nastavíte.
Máte niekedy pocit, že niekto sleduje každý krok, ktorý spravíte online? Don't worry, zrejme ide o remarketing.
Veľmi záleží aj na tom, ako vašu kampaň uchopíte predtým, ako ju vôbec začnete nastavovať.
Použitím reklamných rozšírení v Google AdWords môžete dosiahnuť, že vaše reklamné inzeráty budú zaberať väčší priestor.
Prečo vo vyhľadávači nevidím svoju PPC reklamu, aj keď som do Google zadal kľúčové slová, na ktoré inzerujem?
Ako môžete využiť Gmail pre svoju vlastnú propagáciu? V tomto článku nájdete podrobný postup.
Táto webstránka využíva súbory cookies pre vylepšovanie užívateľského rozhrania. Používaním našej webstránky vyjadrujete súhlas s ich používaním.