Magazín digitálnej agentúry Marketinger, ktorý má ambíciu byť prestížny ako New York Times. Ibaže by na to nebol čas.
Mnohí predpovedali e-mailu zánik, no aj po takmer 50 rokoch je stále tu. Ako využiť túto stálicu na maximum?
Archetypy v marketingu: Vytvorte silnú značku pomocou nadčasových príbehov
Čo sme sa naučili počas karantény 2020
Ako sa e-mailing a automatizácia stali jednými z najsilnejších marketingových kanálov Powerlogy
Vata, klišé, trpný rod. Čo odlišuje kvalitného copywritera od amatéra?
Od kognitívnej revolúcie až po skvele organizované tímy
Jednou z hlavných priorít bolo spracovanie uvítacieho procesu a zväčšovanie e-mailovej databázy. A tak sa stalo.
Naším prvým projektom bolo testovanie použiteľnosti e-shopu eyerim. Už zakrátko sme však otvorili aj tému automatizácie.
Keď zákazník opustí nákupný košík vo vašom e-shope, nemusí to hneď znamenať, že ste oňho nadobro prišli.
E-mail marketing mnohí považujú za otravovanie. V skutočnosti však ide o efektívny spôsob marketingovej komunikácie.
Marketingová automatizácia dnes tvorí takmer 25 % z celkového obratu Powerlogy. Ako sa to podarilo?
Irituje vás stále dokola robiť tú istú vec? Zastavte sa a spoznajte svet automatizácie, ktorá vás v práci posunie ďalej.
Inšpirujte sa tipmi na kampane, ktoré sme pre našich klientov pripravili v relatívne krátkom čase a ktoré výborne zafungovali.
Sadnite si nad vaše newslettrové kampane a zvážte, ktoré by sa dali zautomatizovať alebo personalizovať.
Prečítajte si zopár nápadov na kampane, ktoré zvládnete pripraviť aj za relatívne krátku dobu.
V článku okrem tipov na efektívny email marketing nájdete aj zaujímavý scenár na kampaň k blížiacemu sa Black Friday.
V tomto článku sa zameriam na využitie pop-upov a v pár odsekoch vám ukážem, ako ich robiť príjemne a nie otravne.
Táto webstránka využíva súbory cookies pre vylepšovanie užívateľského rozhrania. Používaním našej webstránky vyjadrujete súhlas s ich používaním.