Magazín digitálnej agentúry Marketinger, ktorý má ambíciu byť prestížny ako New York Times. Ibaže by na to nebol čas.
Namiesto kvantitatívnych ukazovateľov sa zamerajte na kvalitatívne metriky. Len tak zistíte, aký obsah vám fungoval najlepšie.
Vyhodnocovanie social media komunikácie: Zabudnite na lajky, počítajte engagement rate
Štýluj ako Marketinger: CSS metodológie a nástroje moderného frontenďáka
Prečo byť menej online? Ako lepšie písať? Prečítajte si myšlienky z kníh v poličke copywriterky
Čo nám dizajn dáva, keď nám život berie
Zápisky a inšpirácie Marketingera: Ako pracovať s motiváciou v roku 2021?
Ak sa neviete rozhodnúť, či vaše kampane outsourcujete agentúre alebo freelancerovi, tento článok je tu pre vás.
Mnohí predpovedali e-mailu zánik, no aj po takmer 50 rokoch je stále tu. Ako využiť túto stálicu na maximum?
Nech sú vaše príspevky (a reklamy) na Facebooku akokoľvek skvelé, bez dobre cielenej distribúcie sú mŕtve.
Jednou z hlavných priorít bolo spracovanie uvítacieho procesu a zväčšovanie e-mailovej databázy. A tak sa stalo.
Naším prvým projektom bolo testovanie použiteľnosti e-shopu eyerim. Už zakrátko sme však otvorili aj tému automatizácie.
Keď zákazník opustí nákupný košík vo vašom e-shope, nemusí to hneď znamenať, že ste oňho nadobro prišli.
E-mail marketing mnohí považujú za otravovanie. V skutočnosti však ide o efektívny spôsob marketingovej komunikácie.
Marketingová automatizácia dnes tvorí takmer 25 % z celkového obratu Powerlogy. Ako sa to podarilo?
Počet bannerových reklám za uplynulých 20 rokov zaznamenal obrovský nárast. Miera prekliknutia, žiaľ, nie.
Čo delí radového laboranta od profesora Facebooku? Budú to roky praxe, pokusy, omyly, kvapka dôvtipu a talentu.
Irituje vás stále dokola robiť tú istú vec? Zastavte sa a spoznajte svet automatizácie, ktorá vás v práci posunie ďalej.
Táto webstránka využíva súbory cookies pre vylepšovanie užívateľského rozhrania. Používaním našej webstránky vyjadrujete súhlas s ich používaním.