Magazín digitálnej agentúry Marketinger, ktorý má ambíciu byť prestížny ako New York Times. Ibaže by na to nebol čas.
Nerobte vaše marketingové rozhodnutia iba na základe čiastkových dát. Pochopte význam asistovaných konverzií.
Ako nastaviť Nákupy Google a.k.a. Google Shopping
Asistovaná konverzia. Čo to je a prečo by ste jej mali venovať pozornosť?
Ako si vybrať nástroj na projektový manažment, z ktorého vás nevystrie
Dobré rady od web developera: Na čo si dať pozor pri výbere hostingu?
Aj napohľad jednoduché faktory UX dizajnu dokážu výrazným spôsobom ovplyvniť konverzný pomer vášho projektu.
Vedeli ste, že až 90 % rozhodnutí pri nákupe je podvedomých? Dobrý marketing je preto o preniknutí do myslí vašich zákazníkov.
Čo znamená konverzia a aký konverzný pomer je pre váš biznis ideálny? Aj to sa vám pokúsim vysvetliť v tomto článku.
V druhom z mojich článkov pre začínajúce e-shopy sa tentoraz pozriem na tému cenotvorby.
Založiť si e-shop znie jednoducho, no nie je to tak. Ukážem vám, nad čím všetkým sa musíte zamyslieť skôr, ako vôbec začnete.
V krátkosti som zhrnul niekoľko tipov, pomocou ktorých môžete vytvoriť výkonnú štruktúru pre vašu webstránku.
Aby ste zbytočne nevyhadzovali peniaze až dovtedy, kým sa vám neminú, začnite sledovať dáta, rozumieť im a využívať ich vo váš prospech.
V tomto článku sa budem snažiť nájsť odpovede na otázku, prečo sme si ako digitálne agentúry pokazili meno. Dôvodov je totiž mnoho.
Na webe v poslednom čase vyhľadávame oveľa konkrétnejšie ako kedysi. Čo to znamená pre firmy v online sfére?
Pozrite si zopár tipov o tom, ako pracovať s CTA tlačidlami tak, aby okoloidúcich návštevníkov menili na vašich zákazníkov.
Pochopte základy lokálneho SEO a oslovte cez internet zákazníkov, ktorí sa nachádzajú priamo vo vašom okolí.
Táto webstránka využíva súbory cookies pre vylepšovanie užívateľského rozhrania. Používaním našej webstránky vyjadrujete súhlas s ich používaním.