Kristína Biela
3647
pozretí

Milí copywriteri, prosím vás, už na mňa nekričte

Alebo by bolo lepšie, ak by som v titulku použila tú istú vetu vo forme ,,Prestaňte už na mňa konečne kričať!!!“?

Michal Sučanský
1453
pozretí

2 príklady vianočných online kampaní, ktoré vás presvedčia o tom, že sa oplatí robiť ich

Presadiť sa v mediálnom priestore počas Vianoc môžete aj s nízkorozpočtovými kampaňami. Nám sa to minulý rok podarilo hneď dvakrát.

Erik Oravec
2428
pozretí

4 jednoduché zásady, s ktorými si v pohode vystačíte pri tvorbe produktových textov

Chcete zákazníka zaujať popisom vášho produktu? Pozrite si praktické a ľahko pochopiteľné tipy na písanie úspešných produktových textov.

Júlia Janošovičová
1797
pozretí

Približne ⅓ vyhľadávaní v Google sa uskutočňuje cez obrázky. Ako dosiahnuť, aby cez ne našli aj vás?

Zhruba tretina všetkých vyhľadávaní cez Google sa vykoná vo vyhľadávači obrázkov. Preto ak je vašou prioritou predaj vizuálne atraktívnych produktov, spozornite.

Lucia Tilandyová
5256
pozretí

10 vychytávok z Instagram Stories, o ktorých mnohí nevedia. Ale budete ich zbožňovať

Vedeli ste, že až 70 % užívateľov Instagramu sleduje práve biznis značky? A že ich Instagram Stories patria k najpopulárnejším? Pridajte sa k nim.

Kristína Biela
12367
pozretí

Tieto výrazy mnohým znejú múdro, no sú akurát tak nespisovné

Pozrite si zoznam často používaných nespisovných výrazov, ktoré majú ľudia radi, pretože znejú tak trochu 'mudrlantsky'. Žiaľ, sú nesprávne.

Kristína Biela
2647
pozretí

5 výrokov známych autorov, ktoré vám pomôžu pochopiť podstatu úspešného písania

A ak aj vy patríte k rovnakým bláznom, ktorí sa chcú živiť písaním, v tomto článku sa vám spolu s výrokmi slávnych autorov pokúsim pomôcť dosiahnuť vaše ciele.

Marek Černej
1377
pozretí

Vyskúšajte týchto 5 rozšírení v Google AdWords a získajte viac priestoru vo výsledkoch vyhľadávania

Použitím reklamných rozšírení v Google AdWords môžete dosiahnuť, že vaše reklamné inzeráty budú vo výsledkoch vyhľadávania zaberať väčší priestor.

Loading