Júlia Janošovičová
1807
pozretí

Longtailové kľúčové slová: Objavte účinnú skratku k vašim potenciálnym zákazníkom

Na webe v poslednom čase vyhľadávame oveľa konkrétnejšie ako kedysi. Čo to znamená pre firmy v online sfére?

Lukáš Világi
5763
pozretí

V hlave grafika: Ako tvorím logá so skrytým významom?

Do loga sa vždy snažím zakomponovať podstatu firmy, lenže nie iba tak prvoplánovo. Pozrite si 3 ukážky mojich prác.

Erik Oravec
2153
pozretí

Ako zvýšiť „klikateľnosť“ tlačidiel na webe? Optimalizujte ich podľa týchto 3 krokov

Pozrite si zopár tipov o tom, ako pracovať s CTA tlačidlami tak, aby okoloidúcich návštevníkov menili na vašich zákazníkov.

Júlia Janošovičová
1753
pozretí

Ako na lokálne SEO? Pozrite si jednoduché tipy pre začiatočníkov

Pochopte základy lokálneho SEO a oslovte cez internet zákazníkov, ktorí sa nachádzajú priamo vo vašom okolí.

Kristína Biela
4469
pozretí

Milí copywriteri, prosím vás, už na mňa nekričte

Alebo by bolo lepšie, ak by som v titulku použila tú istú vetu vo forme ,,Prestaňte už na mňa konečne kričať!!!“?

Michal Sučanský
1911
pozretí

2 príklady vianočných online kampaní, ktoré vás presvedčia o tom, že sa oplatí robiť ich

Presadiť sa v mediálnom priestore počas Vianoc môžete aj s nízkorozpočtovými kampaňami. Nám sa to minulý rok podarilo hneď dvakrát.

Erik Oravec
3027
pozretí

4 jednoduché zásady, s ktorými si v pohode vystačíte pri tvorbe produktových textov

Chcete zákazníka zaujať popisom vášho produktu? Pozrite si praktické a ľahko pochopiteľné tipy na písanie úspešných produktových textov.

Júlia Janošovičová
2531
pozretí

Približne ⅓ vyhľadávaní v Google sa uskutočňuje cez obrázky. Ako dosiahnuť, aby cez ne našli aj vás?

Zhruba tretina všetkých vyhľadávaní cez Google sa vykoná vo vyhľadávači obrázkov. Preto ak je vašou prioritou predaj vizuálne atraktívnych produktov, spozornite.

Loading